Kiva, kun tulit!

Tervetuloa matkaani mukaan. Taiteen termi sekatekniikka kuvastaa blogiani. Se on kaikkea sekaisin ja muodostaa kokonaisuuden, jota minuksi kutsutaan.

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

ylpeyden aihe

Olen nyt jättänyt taakseni samsung-aikakauden vain parin kuukauden jälkeen ja palannut takaisin Nokiaan. Yritän nyt tuunata ja ladata kaikkia tarvitsemia asioitani puhelimeeni, jotta puhelin on kätevä ja toimintakykyinen ts. iskuvalmiudessa tilanteessa kuin tilanteessa.

Minulle tärkeä toiminto on spotify, olen nyt pari tuntia ladata sitä puhelimeeni. Puhelintani ei löydy listasta, joka tukee spotifyn asentamista. Kyllä se tukee, pakkohan sen on. Oikeasti, minulle se spotify on vieläpä kaiken muun hyväksi kuulunut kauppaan. Jotenkin tiedän, että sen on oltava mahdollista. Minä en vain osaa enkä löydä.

Olen niin ylpeydeksi koko Nokia Suomelle!

1 kommentti:

  1. Mulla on iPhone mutta en osaa käyttää siitä mitään muuta ku nettiä. En saa edes musiikkia ladattu ja soittari on iät ja ajat ollu sama vanha pirinä :))

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua kommentoimalla :)